Filmska magija na velikom platnu. “Girl on the Bridge” je zaista savrsen film za poslednje zimske dane.

Noc je. Most u Parizu. Devojka sa suzom u oko i ocajanju se sprema da se baci. Nailazi bacac nozeva koji trazi partnera u vidu lepe zene za njegov sou. Cesto obilazi mostove trazeci upravo ovakve devojke, spremne sebi da oduzmu zivot. Da ih spasi (barem trenutno) i ponudi im posao. Ona je Adele. On je Gabor. Tako se upoznaju. On joj ukazuje da je samoubistvo trajno resenje za trenutne probleme.

YouTube Preview Image

“Devojka na mostu” je jos jedan veliki filmski uspeh za francuskog reditelja Patrice Leconte. Meni se veoma svideo njegov film iz 1989, Monsieur Hire, i evo posle tacno deset godina kasnije jos jedno odlicno vizuelno filmsko delo. On je i u svojim ranijim formama, prikazivao tu potragu za dusevnim i seksualnim ispunjenjem. To je uvek oznacaovao kao nesto veoma vazno, cak i jedina bitna stvar za individualno bivstvovanje, potraga za komplementarnim.

Beautiful Vanessa paradis

Bacac nozeva i devojak koja predstavlja njegovu metu. Kakvo to uzbudjenje moze dovesti. Vanesa Paradis je odlicna odabir za ovakvu vrstu uloge. Savrseno se uklopila. Poseduje dete u sebi, ponekad ozbiljna, ponekad ironicno duhovita sa velikom dozom elektriciteta u sebi, i fatalne privlacnosti. Istovremeno i tuzno i lepo, u pariskom ambijentu francuskog magicnog realizma. Lakonte dobro primecuje dvojnost odredjenih osobina kod ljudi, i to prikazuje u ovom filmu.

Vanessa paradis and Daniel Auteuil

Odlicna muzika i soundtrack “Who Will Take My Dreams Away?”, u sceni bacanja nozeva:

YouTube Preview Image