Kada pred sobom imate sahovsku tablu, sta je preduslov igre i njena poenta?

Preduslov je kako poceti igru a poenta u njenoj zavrsnici.

“KILLSHOT” je filmska partija koja ima obecavajuci pocetak ali, na zalost, njen dalji razvoj vodi zavrsnici bez ikakve poente.Utoliko pre, sto su u igri prilicno jake figure olicene u profesionalcima od kredibiliteta kao sto su Miki Rurki, Dajan Lejn, Tomas Dzejn i dr.Pravo iznenadjenje je Dzozef Gordon-Levit (poznat u ulozi Tomija u popularnoj seriji iz 90-ih “TRECI KAMEN OD SUNCA) koji je ulogom pobesnelog kriminalca, Ricija Niksa, apsolutno matirao svoje daleko iskusnije saigrace.

“KILLSHOT” boluje od zapleta koji je bez jasno odredjenog motiva svih aktera i u velikoj meri obesmisljava njihovo ucesce u prici koja bi trebalo da bude spoj porodicne drame i trilera. Miki Rurki je kao visokoprincipijalan placeni ubica na visini glumackog zadatka i tu nema mesta za bilo kakvu zamerku.S druge strane, nacin sprovodjenja tog principa, bar onako kako je prikazan u filmu, jeste i glavni problem.Zapravo,princip se sastoji u tome da svako ko je video doticnog ubicu, makar to bilo i u redu za cigarete, mora biti “pociscen” po samo njemu poznatim kriterijumima.I tako usled najobicnijeg nesporazuma, par, ciji je brak u fazi raspadanja postaje zrtva ubice i njegovog “principa”.Odatle krece niz nelogicnosti i besmislica.Obratite sad paznju!

FBI, koji pouzdano zna identitet ubice, ubacuje bracni par u program zastite svedoka koji garantuje potpunu diskreciju pri cemu ni u jednoj kasnijoj sceni vi ne vidite ni jednog policajaca koji bi bio zaduzen za njihovu zastitu.Za to vreme M.Rurki slobodno vrslja oko njihove “zasticene” kuce u kojo se,gle cuda, nalazi samo zena koja uspeva da ga otera jednim benignim pucnjem iz sacmare!?Ovde cemo da zastanemo.
Kako se blizi zavrsnica, Miki Rurki sve cesce vrti glavom prekrivenom rukama, i kao da i on shvatio da je ovaj “smrtonosni pucanj” jedan veliki corak u prazno.

Ovakvi filmovi su sve cesci slucaj (mozda je to odavno postalo i pravilo) entropije holivudskog sistema studija.Sve u svemu, jedno zalosno tracenje glumackog talenta i potencijala.