Neretko se zvezde borilačkih veština okreću glumi, jer zbog fizičkog izgleda i sposobnosti mogu da odgovore zahtevima akcionih filmova. Muška publika je posebno oduševljena činjenicom da je jedno od novih imena u filmskoj industriji Gina Carano, do 2009. treći najbolji ženski MMA borac. Upravo Gina je glavna glumica Soderbergh-ovog filma ‘Haywire’, a tek kakvoj glumačkoj ekipi su dodeljene sporedne uloge: Michael Douglas, Antonio Banderas, Michael Fassbender, Channing Tatum, Ewan McGregor, Bill Paxton!

haywire look

Gina glumi lik Mallory Kane, tajnog agenta i super vojnika, zaduženog za specijalne misije, koje vlada ne može da ozvaniči. Međutim, posle izvesnog vremena, ta tajna organizacija dobija naređenje da očisti više od tragova za sobom, tako da Aaron ( Channing Tatum ) dobija zadatak da ukloni Mallory. To mu ne polazi za rukom, ona shvata da je izdata od strane ljudi sa kojima je radila i planira osvetu.

haywire fight scene

Ovakva priča i ne uliva poverenje, gomila filmova sa sličnom tematikom bi Haywire svrstila među uobičajne akcione filmove koji, ako se uopšte i gledaju, služe za odmaranje mozga i odmah nakon toga zaboravljaju. Stoga je Soderbergh morao da učini nešto drugačije, što bi film izdiglo iz grupe malopre pomenutih akcijaša. Velika pažnja je posvećena samoj borbi, njenom izgledu i zvuku, kako bi sve delovalo što više realistično. Izgled svih akcionih scena izgleda mnogo prirodnije, nego što smo navikli kod filmova slične tematike, pa je film zanimljiviji za gledanje. Filmu jedino nedostaju malo bolji scenario i radnja za veću ocenu. Po internetu kruže glasine da bi film mogao dobiti nastavak, pa se nadamo da će u njemu ovo biti nadoknađeno.

haywire film

Danilo Crnogorac