Već sam stavio seriju Tulsa King u najbolje serije u 2023. Dozvolite mi da objasnim zašto.

Mislim da je ovo jedna od boljih uloga Silvestera Stalonea. Glavni lik u seriji, Dvajt General Manfredi mu je dobro legao. Možda zato jer je uzeo nešto iz svog ranijeg života u karijeri, kada je živeo u Njujorku i uslikao u lik. Staloneov put do slave nije bio lak. U prvim danima svoje karijere, Stalone je živeo u malom stanu u Njujorku i često je bio toliko švorc da je jedva mogao da priušti da jede. Bavio se čudnim poslovima kako bi sastavio kraj s krajem, uključujući čišćenje kaveza za lavove u zoološkom vrtu Central Park. Uprkos ovim borbama, Stalone nikada nije izgubio strast za glumom i nastavio je da prisustvuje audicijama i radi na svom zanatu. U tim danima, 1970-ih, Stalone se suočavao sa brojnim preprekama i borio se da sastavi kraj s krajem. U jednom momentu prodao je svog psa za 50 dolara da plati hranu, a bio je toliko oskudan da je spavao na stanici metroa. Stalone je napisao scenario za film „Roki” za tri dana, inspirisan svojim iskustvima. Film je doživeo ogroman uspeh i pokrenuo je Staloneovu karijeru. Nastavio je da glumi u franšizi “Roki” i brojnim drugim filmovima, postajući jedna od najvećih akcionih zvezda svih vremena.

Jedan od najpoznatijih Staloneovih citata o životu i istrajnosti je: „Jedini način da nastavite da idete napred je da imate želju da nikada ne odustanete“. Ovaj citat odražava Staloneovu nemilosrdnu odlučnost i nepokolebljiv duh, koji je poslužio kao osnova za njegov uspeh. Uprkos brojnim odbijanjima i padovima sa kojima se suočio u filmskom biznisu, Stalone nikada nije izgubio iz vida svoje snove.

Još jedan citat koji pokazuje Staloneovu upornost i duh je: “Ne radi se o tome koliko jako udaraš. Radi se o tome koliko jako možeš da dobiješ udarac i da nastaviš da ideš napred.” Ovaj citat posebno odgovara Staloneu, koji je doživeo brojne neuspehe i odbijanja u svojoj ranoj karijeri, ali je odbio da odustane od svojih snova. Umesto toga, nastavio je da naporno radi, usavršavajući svoj zanat, i na kraju je postigao uspeh i kao pisac i kao glumac.

Seriju potpisuje Tejlor Šeridan, koj poslednjih godina ne ume da snimi loš film.

“Tulsa King” je obavezan za gledanje za svakoga ko voli uzbudljive drame sa bogatim likovima i dobro osmišljenom pričom. Serija je očarala publiku svojim moćnim prikazom kriminala, politike i korupcije u Tulsi, u Oklahomi, tokom 1920-ih.

Od prve epizode, i svega nekoliko scena, serija nas odmah privlači svojom pažnjom na detalje i tačnost. Dizajn produkcije je zapanjujući, a kostimi, muzika i kinematografija doprinose impresivnom i autentičnom iskustvu. Istorijsko okruženje pruža pozadinu za priču koja je relevantna danas kao i pre 100 godina, a pisanje je oštro i pronicljivo, oživljava likove i istražuje složene teme na interesantan način. Seriju prati odlična muzika južnoameričkih bendova i savršeno se uklapa u narativ serije.

Glumačka ekipa “Tulsa King” je vrhunska. Kasting je odredjen odlično. Oni unose dubinu i nijanse u svoje uloge, olakšavajući ulaganje u njihove priče i podršku za njih dok se kreću u opasnom svetu organizovanog kriminala i političke korupcije. Serija je ispunjena nezaboravnim i dobro definisanim likovima, od harizmatičnog, ali nepredvidivog kralja Tulsinog podzemlja, do idealističkog mladog zamenika rešenog da ga skine.

Tempo serije je žustar i zanimljiv, sa mešavinom akcije, drame, napetih sukoba i trenutaka tihog razmišljanja. Pisci rade odličan posao u balansiranju ovih elemenata. Priča serije je zamršena i dobro zacrtana, sa raznim preokretima.

U zaključku, “Tulsa King” je moja preporuka za gledanje za svakoga ko voli dobro osmišljenu dramu sa bogatim istorijskim okruženjem, upečatljivim likovima i zanimljivom pričom. Ako već niste, obavezno je pogledajte i otkrijte zašto je već sada postala postala jedna od kultnih serija.