Sonny Wortzik je covek koji veruje u sebe.

Film je radjen po istinitoj prici. A ovako zvuci kraci sinopsis: Sonny je odlucio da opljacka “Chase Manhattan Bank”, banku koja se nalazila u centru Bruklina, sve zbog toga da bi skupio dovoljno para i platio svom ljubavniku operaciju promenu pola.  U jednom vrucem letnjem popodnevu, Sonny i Sal, dva prijatelja, upadaju u banku, i sve prisutne zadrzavaju kao taoce. Pljacka koja je trebala biti veoma brza oduzava se duboko u noc, i predstavlja jednu veliku zabavu za sve prisutne koji cekaju ispred da vide sta ce da se dogodi tako i za gledaoce koji prate kraj malih ekrana. Da apsurd bude jos veci, kad je Sonny trebao da pusti jednog taoca da ide kuci, niko nije hteo da izadje.

dog day afternoon-pasje popodne

Jedna od najboljih komedija ikada snimljena. Apsurdna i realisticna u isto vreme. Jedna od scena, u kojoj Sonny vice “Attica! Attica!” je jedna od najupecatljivijih scena ikada vidjene u kinematografiji.

22. septembra 1972. godine, John Wojtowicz u toku gledanja cuvenog filma “Godfather (Kum)”, u društvu svog dobrog prijatelja Salvatorea Naturilea (Sala) odlucio da odmah nakon filma odu u banku Chase Manhattan na Brooklynu i opljackaju je. John i Sal su drzali devet radnika banke kao taoce duže od 14 sati. Sve se završilo krvavim obracunom i pucnjavom nakon kojeg je Sal ubijen, a John dobio 20 godina zatvora. Nekoliko meseca kasnije plaćeno mu je 7500 dolara plus 1% zarade filma “God Day Afternoon” kako bi prodao prava na ovu pricu. Od toga 2500 dolara poklonio je svom ljubavniku Ernestu Aronu. Aron je obavio operaciju, promenio ime u Liz Eden. John Wojtowicz je iz zatvora izasao 1979. godine, nakon što je odsluzio sedam godina.