Homesdale je jedan od ranijih filmova Peter Wier-a i ukazuje na početak njegovih razmišljanja i razvijanje njegove misterične poetike na filmskom platnu. Ovaj film je kombinacija više zanrova: horor (psihološki horor), drama i komedija. Crno beli film koji je uradjen sa veoma prosečnom filmskom opremom, na mestu gde je i sam Peter živeo. Ovaj film predstavlja autorov alogizam.

Homesdale Hunting Lodge – natpis na samom početku filma koji uz ironično veselu muziku, odmah primećujete. Hotel, motel, hostel, ne zna se tacno sta je. U prevodu, to je lovacki dom koji po funkciji najviše podseća na neki oblik moderne komune a po izgledu kao malo sredjeniji planinarski dom. Ovaj dom ima veoma jasnu poruku novim gostima, koja glasi “Sreca u domu za nemocne” ili “Eksperiment koji vrsimo zajedno”.  Na samom početku imamo osoblje koji očekuje dolazak lokalnog ferija. Sto se tiče “zaposlenih”, imamo menadžera koji vodi ovo čudno mesto, 3 Roberta, i još dvojicu. Iskrcavaju se šest putnika:

1. Mr.Malfry
2. Mr. Kevin
3. Miss Greenoak
4. Mr. Vaughan
5. Mrs. Sharpe
6. Mr.Levy
Homesdale man

Mr.Malfry

Mr.Malfry je čovek na kojeg se treba obratiti pažnja. On je glavni junak i jedini nov u celoj prici. Prvi put je na ostrvu. On se i poslednji iskrcava. Mr. Malfry je prilično stidljiv i teško se uklapa sa ostalima. U svemu što radi, on je uvek poslednji. Ostrvo je blizu Sudneja. Sam hotel ima čudna pravila. Njihove svakodnevne aktivnosti su na granici komedije i horora. U centru pažnje su gosti koji su došli na ovo ostrvo sa namerom da ispune svoje fantazije koju u društvu nisu dozvoljene i prihvaćene. Medadžment ovog mesta je tu za kontrolu i nadzor.

Mr. Kevin

Mr. Kevin

Mr. Kevin je isto veoma zanimljiv karakter. Njegovi putevi se najviše upliću sa putevima glavnog junaka. Mada Kevin je mnogo različitiji i ima drugačije afinitete. Preko dana ima stalan posao mesara, kojeg se stidi, a preko noći je rock’n’roll zvezda. Tako se predstavlja. Da li je to istina ili samo njegov san. Miss Greenoak mu se dopada i gleda da što vise vremena da provodi sa njom.

Miss Greenoak

Miss Greenoak

Miss Greenoak je veoma privlačna devojka. Šta ona krije? Koji je značaj lutke koja visi obešena. Zašto se tako oblači. U kom vremenu ona živi, iz kojeg perioda još nije izasla. Koje su njene fantazije? Ona još uvek mašta da je mala devojčica, to jest princeza, koja i dalje traži svog princa i kad uskoro bude videla čoveka sa ožiljcima, pocinje da shvata da tako nešto ipak ne postoji. Ti ideali moraju biti izbrisani.

Eksperimentalna crna komedija. Parabola sa susednom idejom smrti. Smrt kao nesto neodredjeno, misao o njoj. Smrt koja izaziva strah a istovremeno i divljenje. Smrt kao dobar prijatelj. Neobičan prikaz i opredmećenost smrti se prožima kroz ceo film. Opsesija gostiju tom imenicom, a naročito menadžment hotela. To se u filmu prikazuje kao nešto božanstveno a glavna igra je nadrealni flert sa tom crnom rupom. Homesdale predstavlja bolnicu novog veka, koja te leči od svih strahova i pomaže ti da osetiš vazduh smrti. Ili te izleči ili te skroz uništi. A Mr.Malfry? Koje su njegove sklonosti, želje, strasti. Da li je moguće da ih nema? Posada ovog hotela kopa po unutrasnjosti novog gosta da nadju izvor gladi za nekorektnim. Za film se isto može reći i da je parodija, jel ima nekoliko scena koje predstavljaju parodiju na filmove. Jedna od tih scena je kadar pod tusem i nož koji se približava, parodija na psiho. Ako pogledate malo dublje u film, videćete niz protivrečnosti. Jedna od tih je oprema za sport. Štapovi za golf, teniski reketi, a ni traga od bilo kakvog sportskog terena.

Čiste parafraze ne možete izvući iz ovog filma, koji se obično gleda samo jednom, bez ponavljanja. Oneobičavanje vizuelnog, da se izadje iz klišea očekivanog. Antifraza poznanstva. Ruši logičku vezu usled spajanja protivrečnih neobjašnjenih pojmova, sa namerom da se izvede krajnje komičan efekat, ali koji na glavnog junaka ostavlja čudan osecaj, osećaj straha.Iako se čini da su svi likovi veoma različiti, ipak ih nešto povezuje. Da li je to izolacija, potreba da budu prihvaćeni ili njihova strast za nečim za čim nema opravdanja u savremenom drustvu. Provokacije u svakom momentu, gde su ljudske granice?