N

akon pogledanog filma postavlja se pitanje-da li je ovo uloga zivota M.Rurkija ili je ovo film o njegovom zivotu?

U drugoj polovini ’80-ih M.Rurki je bio na vrhuncu slave i ostvario niz zapazenih uloga u filmovima kao sto su “YEAR OF THE DRAGON”,”NINE 1/2 WEEKS”  i sa ove vremenske distance njegov nesumnjivo najbolji film “ANGEL HEART”. Zahvaljujuci njegovoj prekoj naravi M.Rurki napusta film recima da to “nije posao za prave muskarce” i u narednih 10 godina se posvecuje boksu. I dok su ga u tom periodi do neprepoznatljivosti mlatili puno mladji bokseri, “Lepi Dzoni”se svojim protivnicima revansirao preko svoje tadasnje zene Kare Otis (zajedno glumili u “WILD ORCHID”) nakon cega gospodja Otis podize tuzbu protiv njega. Usledio je tezak i mukotrpan povratak zabludelog sina.

“THE WRESTLER” je glumacki trijumf  kakav odavno nije vidjen u Holivudu! Skoro svaki pokret, uzdah i rec rvaca Rendija”Rem”Robinsona su bolno istiniti. Cini se da svaki predmet u kadru upija duboku usamljenost koja izbija iz Rendija nakon prezivelog srcanog udara.M.Rurki je perfektnom metod glumom prikazao coveka duboko okostalog u slavi minulog vremena i istovremeno nesposobnog da napravi novi emocionalni skok u potpuno promenjenoj zivotnoj situaciji. Ali on i dalje ostaje heroj bez obzira na proslost.Isto kao i M.Rurki na skorasnjoj dodeli Oskara za najbolju musku ulogu koji je ponovo zbog pederskog lobija otisao u druge ruke zarad drustvenog mira medju”toplom bracom”. I dok u jednoj sceni”Rem”ogorceno izgovara-“mrzeo sam jebene 90-te” M.Rurki u ovoj deceniji moze da zakoraci sa nadom da njegovo zivotno delo tek pocinje.